dijous, 8 de novembre del 2012

Pastilla amigurumi


Després d'un llarg període d'absència provocat pels exàmens, ja torno a ser aquí!

I en exclusiva mundial us presento un amigurumi molt simpàtic que li vaig fer a la meva germana un dia que es trobava malament. La veritat es que vaig veure la imatge per internet però com no vaig saber-la tornar a trobar me la vaig inventar.

És com veieu una pastilla de les típiques però molt més gran i somrient del que és habitual (si una pastilla normal us somriu, pareu de prendre'n!). La seva particularitat es que per pujar la moral a la meva estimada germana vaig afegir oli essencial de romaní al farcit, perquè quedi perfumat. L'oli essencial de romaní és en principi ja de per si analgèsic i té la propietat de que la seva olor calma els ànims i millora l'humor. A més des de l'antiga Roma s'utilitza per millorar la memòria i la concentració (a casa ho hem provat i va la mar de bé).

M'estic plantejant fer lots de tres o quatre de les pastilles, en colors diferents i amb olis essencials variats per regalar... que tal us sembla?

Sóc adorable i faig una olor boníssima!



Después de los exámenes he vuelto!

En exclusiva presento una bonita pastilla de amigurumi que hice para mi hermana un día que estaba un poco mala.

Es una pastilla de las de toda la vida pero más maja. Su peculiaridad es que metí en el relleno aceite esencial de romero, que de por si es analgésico y su olor calma y mejore el humor. Des de la Roma antigua se ha usado pera mejorar la memoria y la concentración (en casa lo hemos probado y va pero que muy bien).

Me estoy planteando de hacer "packs" de tres o cuatro pastillas de colores distintos con diferentes aceites esenciales para regalar... que os parece?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada