dijous, 29 de novembre del 2012

Barret de cuina (Gorro de chef)

La meva parella estuida cuina i l'altre dia vaig veure una idea molt interessant de patró de gorro de cuina. Així que vaig comprar unes teles divertides, vaig modificar lleugerament les mides i les proporcions i en el procés vaig aprendre a cosir fruncits (com es diu fruncido en català, és així?) i a posar entretela adhesiva a dues cares.

A que queda graciós? Si fas un conjunt amb devantal pot ser un gran regal de reis o tió per a un nen/a cuiner o per una persona aficionada a la cuina.


Jo intentant fer cara de gran chef 

El gorro, a que mola l'estampat d'amanida?

Mi pareja estudia cocina y el otro día vi una idea muy interesante de patrón de gorro de chef. Así que compré algunas telas de colores, modifiqué un poco las medidas i proporciones del patrón original y en el proceso de montarlo aprendí a coser frunces y a usar entretela adhesiva de doble cara.

A que queda muy gracioso? Si haces un conjunto con delantal puede ser un buen regalo de reyes o del tió (Es una tradición catalana de navidad, en nochebuena sacamos un tronco con cara y barretina que  los niños/as han estado alimentando y le damos bastonazos hasta que caga regalos, si, suena muy raro). Muy apto para pequeños/as cocineros/as o para grandes chefs caseros.




3 comentaris:

  1. *.* d'on ho has tret???
    M'encanta!
    (l'aclaració de peu de foto lo millor jajaja)

    Per cert soc l'Anna, la de la cucoteka =)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna a mi mai em comentas a la cucoteka ¬¬ arrg jejeje

      Elimina
    2. M´encanta el barret ^^ és molt chuloooo i el que més m´agrada són les combinacions de colors ^^ Molts muaks!!!

      Elimina