dimecres, 24 d’octubre del 2012

Funda de pomes/ Funda para manzanas


Començem! Després de una setmana de reflexió on he pensat que això del blog era una tonteria en diverses ocasions he decidit mostrar al món alguna de des meves precàries creacions.

I aquí us deixo amb la funda per a pomes! La veritat es que a part de ser moníssimes són molt pràctiques perquè la fruita no es marqui en el bolso o la motxilla, i un perfecte regal d'amic invisible per a gent sana.

La idea la veig veure per internet, però al final m'ho vaig inventar totalment.

Fundas Para manzanas! La verdad es que a la vez que muy monas permiten llevar la fruta en el bolso o la mochilla sin que se marque, y un perfecto regalo de amigo invisible

La idea la saque de internet pero al final me l'ho inventé.

Unes quantes fundes de pomes!
Aquesta ja està fins i tot venuda!

Algunas ya están vendidas
L'enllaç d'un patró de portapomes que vaig trobar posteriorment aquí (en anglès)
El enlace de un patrón una funda de manzanas que encondré después aquí (en inglés)


3 comentaris:

  1. Les venc molt alegrement a 5 eurus la peça, si vols demà feré unes fotos de les que tinc actualment i tries la que més et plagui!

    ResponElimina
  2. perfeeeect!! ja veuràs, ho petaré amb la meva poma amb funda a la uni jajajajaj

    ResponElimina